torsdag 28 maj 2009

Tävling på kul

Jag tror aldrig att det har hänt förut att jag varit med i en så kallad konsumenttävling, men nu har jag lämnat en idé till reklamfilm för Red Bull.

Vad man kan vinna (om man vinner något?) har jag ingen aning om. En årsförbrukning av Red Bull kanske? I så fall ska jag ge bort den till två av mina kollegor eftersom de inte är vuxna nog att dricka kaffe. De blir nog jätteglada i så fall.

Man kan rösta på vilket bidrag man tycker är bäst. Jag antar att någon form av jury antingen bestämmer vilket bidrag som vinner, eller så har Red Bull sparat in kostnaden för både reklammakarna och jurymedlemmarna och låter rösterna på hemsidan bestämma.

Vill du rösta så gör det på det bidrag du tycker bäst om. Att rösta på mitt bidrag lönar sig inte om din tanke var att smöra och på så sätt tillskansa dig någon form av fördelar. Bara så att du vet!

Detta är länken jag fick med när jag gjorde tävlingen, klicka om du vill..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar