fredag 10 juli 2009

4146 steg

Jag tog en promenad igår kväll. Det regnade. Förmodligen tycker du att man är vrickad om man tar en promenad i regnet när man kan välja att vara inomhus. Tycker du det så har du nog aldrig varit rökare på väg mot ickerökare. Abstinens tar inte hänsyn till väderlek.


Jag tog kameran med mig och jag låter följande utrymme ägnas åt beviset på att jag faktiskt har var ute. Trevlig tittning!


Trädgårdsbuske eller marijuanaplanta?



Ogräs eller importerad raritet?


Jag blev nyfiken och ville gå in genom grinden, men pappa lärde mig att man inte får göra inbrott!


Vackert och mödosamt lagt på tork inför vintern. Här genomsurt av sommarregn.
Höjden av ironi?

Följande utrymme ägnas åt beviset på att jag faktiskt gick. Trevlig tittning!

16769 steg igår, varav 4146 var promenaden i regnet på kvällen.

1 kommentar:

  1. Ha ha du är galen... men jag förstår dig.... skall snart sluta igen, kanske vi kan ha sällskap... /P

    SvaraRadera