lördag 4 april 2009

Små iakttagelser

Jag vet inte riktigt om jag ser saker som andra inte märker eller om jag ser saker som inte finns i verkligheten. Jag provar att publicera bilderna här. Om du också kan se det som finns på bilderna måste det betyda att de avbildade sakerna har existerat. För annars hade det väl inte gått att fotografera? Detta är den senaste veckans iakttagelser:

Kalle Anka hann precis gå innan jag fick upp kameran.
Här är i alla fall beviset på att han finns.


Man måste inte alls aktivera sin hund.
Den klarar alldeles utmärkt att aktivera sig själv.


Nu förstår jag begreppet "som ler och långhalm".


Det är så här de menar när de säger
att man kan läsa tidningen på nätet.

Allting består numera av 110 procent.
Om du har lovat att göra något till 100% så kan du dra ner på takten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar