måndag 12 januari 2009

Vill man få något riktigt bra gjort ska man anlita proffs

Det var vad jag lärde mig av ett besök på The Studio i Göteborg idag. Jag och tre kompisar var där och blev ompysslade, sminkade och fotograferade. Allt av proffs!



Så här snygg är jag inte egentligen! Det var som att kliva in i en ny värld. Jag som normalt sett smutsar ner allt jag rör vid, är svettig innan lunch och går med hästbajs till knäna om det vill sig illa ser här ju riktigt kvinnlig ut!
En anmärkningsvärd detalj är att kameran inte lägger på tio kilo som det så ofta sägs! Det är verkligen värt att veta om man skulle tvivla på att göra en sådan här sak. Jag väger mina stadiga 75 kg och ser ju helt normal ut på dessa bilder.

Slutligen vill jag kommentera att det allra roligaste var själva upplevelsen - en hel (nåja, halv) dag för att bli ompysslad och njuta i goda vänners sällskap. Ett fint yttre har ju ingenting med livskvalitet att göra, vilket inte nog kan kommenteras. Därmed heller inte sagt att det är tråkigt att ha så fina bilder på sig själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar