tisdag 4 augusti 2009

Ingen ursäkt!

Enligt Internationella Etiska Bloggrådet förväntas jag tydligen be om ursäkt eftersom jag inte har bloggat på en hel vecka. Detta internationella råd har jag aldrig haft kontakt med men jag drar slutsatsen att rådet existerar eftersom alla bloggare tycks be om ursäkt om det har gått "för lång tid" mellan två inlägg.

Jag ber inte om ursäkt. Jag har ingen skyldighet att publicera för att göra någon nöjd, jag tjänar inga pengar på detta och det är ingen välgörande verksamhet. Jag bloggar för min skull, för att jag tycker att det är roligt att publicera och för att mina tankar och ord kanske kan tillföra något i någons liv.

Om det stör någon i IEB att jag ser på mitt bloggande på detta sätt är vederbörande hjärtligt välkommen att kontakta mig via en kommentar på detta inlägg.

/Ulle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar