lördag 13 november 2010

Önskelista

Om drygt tre veckor fyller jag 33 år. Eftersom jag är ett stort fan av raka puckar och tydlig kommunikation publicerar jag min önskelista här. Ta det som du vill!

  1. En långlunch med Bert Karlsson (får gärna vara vid ett senare tillfälle).
  2. En långlunch med Pigge Werkelin (om ovanstående inte går att lösa).
  3. En långlunch med Magnus Uggla (se ovan).
  4. En kurs i något jag inte provat tidigare (dock ej något livsfarligt).
  5. En hyfsat ren och torr huggkubbe i ek eller något annat fint träslag (inte en slaktkubbe utan en huggkubbe för ved).
  6. En välanvänd och sliten slöjdbänk utan färgrester (får vara max 155 cm lång och 60 cm djup inkl. utstickande delar).
  7. En BackApp (jag är 180 cm lång och vill ha en utan hjul med skai-sits och röd kula).
  8. En heldag med många goda vänner på Universeum (eller liknande ställe).
  9. En dammsugare (en vanlig för min automatiska har lagt av fullständigt nu).
  10. Fritid.
Jag tror att det var allt för ett tag. Kommer jag på något mer så hör jag av mig!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag kom hit till Din sida.
    Ingen dålig önskelista Du har!
    Förstår att dagen är nära nu när du fyller år...:-)
    Hoppas det mesta går i uppfyllelse

    SvaraRadera