onsdag 22 december 2010

Det vita eländet

Det råder över lag en stämning både på facebook och i Den Riktiga Världen som tyder på att många är gruvligt leda på den årstid vi i Sverige just nu befinner oss i.

Jag, som lever i Den Krassa Verkligheten, ser mig därför tvungen att förklara vitsen med dessa eländiga detaljer i vår svenska vardag. Jag är nämligen av den bestämda uppfattningen att visshet är bättre än ovisshet. Detta eftersom människor som har kunskap i större utsträckning kan förstå och därmed acceptera somliga faktum som drabbar dem i deras vardag.

Klockan är nu kvart över hundra så jag vill med detta inlägg bara meddela att jag inom någorlunda rimlig framtid kommer att fila vidare på inläggen "Snön", "Kylan" och "Vintern".

Tack och God Natt!

P.S
"Någorlunda rimlig framtid" betyder "innan Kung Bore förlorar striden".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar